Stockholmsdagar

4 Nov

Jag är i Stockholm ett par dagar, min kollega Eva och jag har en TAGteach-kurs lör-sön.

I torsdags mötte jag upp med fina Mia för lite fin löpning. Sprang från Hornstull över Västerbron, mötte upp med Mia som sightseeing-sprang mig typ Kungsholmen runt. Givetvis fick det bli photo-op mitt på Västerbron på tillbakavägen, innan vi skildes åt.

Idag har jag varit på ett av mina favvo-yogaställen – Yogayama – och testat vinyasa-yoga för Eva. Är väldigt, väldigt förtjust i henne som lärare och jag gillade passet mycket.

Nu sitter jag i en hotellsäng på ett hotell i Upplands-Väsby. Snart dax för middag, lite prepp inför helgens seminarium och sen blir det en tidig kväll.

Som Eva avslutade passet med idag : ”To let go and to love is probably the same thing”. Lite Joni Mitchell ”Both Sides” på det, så kan man vila i sig själv bra länge.

Kommentera

