Höstlov

31 Okt

Jag har höstlov med barnen och det blir en bra kväll efter en bra dag, det här. Fina  och ruggigt smarta Kajsa och Anna (som  driver AJ Books) är på väg över för bokprat och soppa – linssoppa och hembakat surdegsbröd (för dem som äter det). Vi har läst Double Fault av Lionel Shriver, och det lär bli intressanta diskussioner! Jag valde boken, och för första gången har jag inte läst färdigt, för se just den boken glömde jag på flighten mellan Chicago och London…

Efter återhämtningsdiskussionen har jag idag vilat på riktigt och njutit av långpromenad med barnen och hundarna och min vanliga hemmayoga.

Ett svar to “Höstlov”

  1. Zigurd november 2, 2011 den 10:38 e m #

    Återhämtningsdiskussionen? Well, där har du myntat ett brand new uttryck!
    Som jag köper, rakt av! / – Well, honeypie, kan vi inte ta detta på Återhämtningsdiskussionen?…Förutsatt att man har någon aktuell att säga
    honeypie till givetvis…

Kommentera

