Kan ju bli glad för mindre…

27 Okt

Nu är det dax för lunchlöpning med en glad hund och mina nya VFF – heter Flow Trek och tål väta bättre, samt är varmare. Den har lite bättre grepp i sulan även om det fortfarande är en utpräglad ”barfotasko”. Löpning, glad hund och sköna skor – man kan ju bli glad för mindre!

4 svar to “Kan ju bli glad för mindre…”

  1. Anna (orka mera) oktober 27, 2011 den 9:57 f m #

    Vad praktiskt med en varmare barfotasko. Får sätta upp det på önskelistan…. (synd att det är så lång tid till nästa födelsedag bara!)

  2. Snorkkis oktober 27, 2011 den 4:38 e m #

    Vilken kanonlunch! Och fodrade FFs visste jag inte att det fanns. Kan tänka mig att det blir mysigt att tossa omkring i snön med dem.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Råder det kanske en begreppsförvirring? « Itsnotgoingsowell's Blog - november 27, 2011

    […] barfota. Precis om jag läst och blivit upplyst om (bland annat Em pratar varmt om alternativa skor) så springer jag/man på ett annat sätt när man inte har skor på fötterna. Jag sätter INTE i […]

Kommentera

