Yogayogayoga

26 Okt

Ruggig dag idag, grått, blåsigt, regnigt. Hundarna och jag har haft en fin dag i rusket.

Och nu är jag precis hemkommen från min yogakväll. Jona är i Indien och kommer komma hem ännu mera sprängfylld med energi (är det MÖJLIGT? Jona är ett sånt kraftcentrum!), och ikväll var det en av hennes lärare som höll passet. Jag kröp i mysyogakläderna, tog mattan och sjalen och begav mig till Kockums för att tanka lite mera energi.

Mitt bästa strandlinne fick tjänstgöra som yogalinne ikväll. Vad gör man inte för lite sommarfeeling?

2 svar to “Yogayogayoga”

  1. Helena oktober 27, 2011 den 7:34 f m #

    Två saker bara: snygg rygg och fantastisk version av Falla fritt. Over and out. 😉

  2. Em oktober 27, 2011 den 9:48 f m #

    Tack! 🙂 Mm, visst är låten fin! Går här och funderar på om jag ska gå på Maria Menas konsert i Stockholm nästa helg… Är ändå uppe. Ska du gå? Har för mig att du gillar konserter!

Kommentera

