I det fina vädret

21 Okt

I det fina vädret idag var det tänkt ett långpass,men det blev det inte… Fick klocka in på betydligt färre km än vad jag tänkt mig, eftersom Scout blev getingstucken och vi behövde hem och kolla läget lite. Men sprunget blev det i alla fall, och Scout är helt ok nu.

Älskar min rosa tröja från Asics! Idag behövdes inte ens nåt vindtätt!

Och imorgon måste jag köpa baddräkt… Tänker att sommarens lilla bikini inte vill gå crawlkurs med mig på söndag. Och apropå att flytta gränser, det där är en gräns. Simkurs -hu! Läser Sofie Lanttos blogg och försöker repa lite mod…

Ett svar to “I det fina vädret”

  1. Marie o Fen oktober 21, 2011 den 7:42 e m #

    Skönt att Scouten är ok!! Kul med crawlkurs! Tycker jag skulle finnas med i simskolan så man fått lära sig det när man var liten…. kram!

Kommentera

