On tour!

5 Okt

Imorgon drar jag och Eva mot Oklahoma City i arla morgonstund. Carpe Momentum on tour 🙂 Vi ska hålla två kurser för Twister Agility, en grundkurs och en fortsättningskurs. Det är så spännande att åka iväg och hålla kurs nu – eller ja, det har alltid varit spännande, men nu möter vi folk som liksom har läst boken. Intressant att man alltid blir lika förvånad!

Vi åker sen vidare till Chicago på en ren nöjestripp och hälsar på vänner och på Shedd. Ska bli så trevligt, alltihop!

Idag leker jag väsktetris. 23 kg limit på BA och borta i 10 dagar och jag tänkte ju shoppa lite…

Löparskorna följer förstås med, men några långpass blir det inte. Hoppas kunna återhämtningsjogga mig fin i kroppen efter flygresa, ett par snabbdistanser och lite intervaller, men det finns viss risk att det mest blir sightseeingslöpning. Och det är fint det med.

Kände inte peppen inför mina intervaller igår, så det fick bli snabbe-sleevsen 🙂 Hjälpte nog benen men inte pannbenet… Skallsleeves? Genomförde dock, så blä på pannbenet och wohoo till mig!

Kommentera

