Spinning mania!

17 Sep

Har en fin lördag här. Har både hunnit med en tur och ett spinning mania i metropolen Kävlinge!

Klockan 9 satt jag på en spinningcykel på Time Sportclub, redo att jazza loss till ett 80-tals tretimmars spinningpass lett av Anna och en instruktör till.  Och tjoho, vad det gick! Käcka 80-tals musikvideos på storbild och 80-talsmusik galore i tre timmar, ihop med en bunte trevliga människor – en del i tidstypiska outfits, och andra inte. Det är rätt intressant att spinning kan vara så kul, så länge. Man sitter på en cykel that is going nowhere…

Mest inspirerande coach Anna, fortfarande 80-tals läcker efter tre timmar!

Svettiga men peppiga efter passet.

Lite 80-tals musik får ju med så klart!

3 svar to “Spinning mania!”

  1. Anna (orka mera) september 17, 2011 den 5:23 e m #

    Jätteroligt att du ville vara med!!! Och fördelen med ditt hår jämfört med mitt är att du inte ser nyduschad ut efter passet 🙂

    • emlan611 september 19, 2011 den 7:12 f m #

      Det var ju galet roligt! 🙂 Och nej, jag saknar verkligen inte mitt jättelånga supertjocka hår när jag tränar…

  2. Marie o Fen september 18, 2011 den 10:48 f m #

    Vad roligt! Saknar den där känslan som spinningen ger att vara fullkomligt utpumpad.. En av sakerna jag verkligen gillade med spinningen var att kunna ta i som 17 utan att va rädd att cykeln välter! :o)

Kommentera

