Snart dax igen – Lidingö Tjej

15 Sep

Jahapp, då var det snart dax igen då! Efter att ha roat mig med förkylning och diverse annat är jag så smått igång igen. Sprang 6 km i söndags bara för att se att jag faktiskt var ok, behandlade milen i Torup som långpass i tisdags och yogade på kvällen samma dag, och idag väntar ett snabbdistanspass (hör mig flina lite ihåligt) och ett yogapass på det. I helgen blir det långpass i skogen och tis och tors nästa vecka ägnas åt intervaller och ett kortare snabbdistanspass. Om alla hälsenor, förkylningar och annat elände, gör som jag vill, vill säga. Tycker vi bestämmer det.

Smolket i glädjebägaren – för det är glädje när man blir av med en förkylning – är att Scout började löpa igår. Vi skulle ha tävlat lydnad på söndag, så hon kunde väl väntat lite… Oktober försvinner iväg för mig, har en lång tjänsteresa, så jag får väl leta inomhustävlingar från november eller nåt. Typiskt.

Kommentera

