Malmö halvmara, check :)

13 Aug

Min första tävlingshalvmara – 2.04.34. Min mage och jag var hysteriska ovänner vid 15 km, mycket onice, men jag undrade just. Min IBS är ju SÅ otroligt mycket bättre på lchf, men löpning och tillförandet av energi därunder är svårt och vi övar allt vi kan. Antar att lite tävlingsnerv på det helt enkelt inte funkade… Men som fina Mia glatt sa på mess: Nästa gång håller den 2 km till! Fast jag tänker att nästa gång så håller den, punkt. Jag gör inte onice mer än en gång 🙂

Längre lopprapport kommer, nu ska jag gå och pyssla om min hälsena med Zo’hot, för den funkade hyfsat under loppet men inte just nu…

Jag och kompis Lotta efter genomfört lopp. Det är fint att hitta en gammal gymnasiekompis igen, och du milde vilka planer vi smider 🙂 Grym är hon dessutom, sluttid idag 1.57 nåt! Och jupp, det blev lila ben och löparkjol i det rejält blåsiga Malmö idag!

4 svar to “Malmö halvmara, check :)”

  1. Anna (orka mera) augusti 13, 2011 den 6:55 e m #

    Grattis till en finfin tid! Ta nu väl hand om dina hälsenor så du kan fortsätta göra stordåd!
    Kramis

    • emlan611 augusti 14, 2011 den 4:15 e m #

      Tack! Pysslar om dem så gott jag kan! Sjukt löpsugen och inte ett dugg sliten i övrigt dock!

  2. Lone augusti 13, 2011 den 7:03 e m #

    Gratulerer med vel gjennomført løp!

Kommentera

