3 Jun

I onsdags avslutades kundaliniyogakursen som jag gick för Jona. Har varit strålande och jag har bestämt mig för att göra detta till min yogasommar. Köpte Jonas bok och kör krior därifrån morgon och kväll. Inget avancerat, inget långvarigt, tänkte satsa på kontinuitet… Bikram ska det också bli, men jag är glad om jag får till ett pass i veckan, två får vara en bonus och ett stort leende 🙂

Igår cyklade Frida Merida och jag en fyramilatur över Lomma och Lund och sen hem igen. Oförskämt kul även om jag säkert bröt mot all cykelsed som finns för att jag inte hade en coolare vattenflaska än en blå som det står ClickerExpo på… Det är mycket med designen med folk som cyklar har jag märkt (nä, det är löpningen inte förskonad från, jag har bara vant mig och är inte en bit bättre själv…).

Idag har benen totalvilat (yogan blir nog bra också för att jämna ut balansen lite, det är mycket ben här), och bara slöcyklat in till stan med familjen för presentinköp och tbe-vaccinering. Vi ska uppåt till fästingtrakter ett par gånger under sommaren, och har valt att vaccinera oss.

Scout och jag har tittat på ståendet (kan inte för mitt liv få henne att missa igen, så vi sätter förra veckans miss på fluke-kontot), krypet och lite konster. Muppy Puppy sover i hammocken med stora som läser Kalle-pocket. Total sommarsemesterfeeling här.

Det är kalas för mumriken som blir 4  år den här helgen, men jag ska hinna med ett agilitypass, ett snabbdistanspass, ett långpass och en sväng på Frida Merida också, så baka och leka blir min melodi i helgen!

Kommentera

