Fin helg – dax att väcka bloggen

3 Sep

Åh vad jag har kommit av mig! Back in business bums!

Har haft en strålande helg. I fredags fyllde stora 10 år (ja, klyschigt, jag vet – men VART tog den tiden vägen?), och vi har haft firande i dagarna tre.

20120903-093711.jpg

Jag fick dela upp mitt långpass i lördags för att hinna med alla festligheter. Öppnade dagen i arla morgonstund genom att tillsammans med Yen (som har bästa salongen i Malmö, Big Hair Mama) trumma en mil i bokskogen.

20120903-093856.jpg
Så här glad blir man av att springa klockan tidigt

Efter eftermiddagens kalas drog jag en mil till hemmavid, så det blev helt enkelt bara ett splittrat långpass.

Igår testade jag att cykla med Tjejklungan i Lund för första gången. Supertrevlig grupp! Vi körde 75 km i alla ska med-tempo och med fin fika vid Vombsjön. Så roligt att vara med och köra klunga och initiativtagaren Helena styrde upp otroligt bra!

Helgen avslutades med söndagskräftskiva, så verkligen en fin helg!

I övrigt tycker jag att så många är sjuka… Vill liksom hälla alkogel på allt och alla. Morgonens bikrampass får bli ett kvällspass styrka och flex på friskis pga sjukdom. Och jag nojjar över Lidingö som ju är sista delen av min Halvklassiker…

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 895 andra följare

