Sista rundan

28 Jun

Idag hoppade jag ner till Ribban och hängde med Heleneholms och Rans triathleter och passade på att springa en sista femma inför Båstad på lördag. Imorgon blir det yoga och tennisbollar, och allmän ihopläggning av prylar. Om jag laddar? Nä, inte som så. Jag äter som vanligt och har tränat i veckan även om mindre och kortare än vanligt. Tänker att jag mår bäst när jag inte krånglar till det för mycket :) Ser framemot att träffa Kajsa på lördagmorgon och trippa iväg!

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 1 013 andra följare

