Mina öron vill ha semester…

17 Apr

… och inte bara för att min fyraåring pratar hela tiden. Jag lyssnar ju gärna på Jillian Michaels podcast, tycker att det är trevligt och ofta riktigt intressant när jag är out and about. Men hennes inlägg om yoga gjorde mig så fasansvärt trött att jag nu rensar öronen med Kropp & själ om pulsträning och Ben Greenfields pod om näringstillförsel under långpass. Läs Petras inlägg om Jillians yoga-pod, jag orkar bara inte ge mig in i det…

Ett svar to “Mina öron vill ha semester…”

  1. Petra Axlund Stegman april 17, 2012 den 3:06 e m #

    Det var knappt jag orkade kommentera … man blir så ofantligt trött! Idag ska jag nog lyssna på SR istället, med Spanarna i öronen kan inget gå fel. Kroppp & Själ om pulsträning ligger också och väntar. =)

Lämna en kommentar